2008/01/23

Fragmenty wpisu do wędrującego albumu Gosi (Mamami)


9 komentarzy:

  1. pokaz calego !!! No juz zolzo!!! zapowiada sie pieknie!!!!!!! mmmmmmmmm!!!!!!

    uwielbiam te twoje kolaze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaa a ja go siedzę i macam i macam i macam.......
    Aga piekny wpis i ten tego na dłuższy spacerek zapraszam sąsiadeczko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ...hmmm...rozmarzyć się przy Twoich pracach... niebezpieczne są dla takich romantyczek jak ja...bo nie chce wracać sie do warsztatu ;-)...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wpis jest po prostu obłędny!
    Nie dość, że technicznie to mistrzostwo świata jak dla mnie, mnóstwo różnych historii zawiera.. to jeszcze tyle emocji i wspomnień zawarte jest na tych kartach...
    Po prostu piękny scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi!! I relly loved you work!! It's great! You're blog is on my favorites too ;)
    see ya!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś - to co Ty wyprawiasz z papierem to jest prawdziwy kosmos!!! Ja już w słowa zachwytu mego ubierać nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  7. yyyy
    tyś mistrzów ai tyle...wstać od kompa nie moge a do pracy trzeba iść!

    OdpowiedzUsuń
  8. So, so beautiful. I love all the elements.

    OdpowiedzUsuń
  9. ...szczęka mi opadła...sie pobierać nie mogę..CUDEŃKA spod Twoich łapek wychodzą ale ten jest arcygenialny..uwielbiam taki styl :D
    Szczególnie urzekła mnie zawieszka/ hak na półkę! :D Szkoda że na własne oczy nie zobaczę :( Jeszce raz powtórzę ;P CUDOO!! :)))

    OdpowiedzUsuń