2013/03/20

Kolejna wymiana tagowa na Collage Caffe dotyczyła kawy. Mój tag to istne szaleństwo mediowe - jak na mnie oczywiście ;-).


Skrawki gazet (służących wcześniej za podkładki pod inne prace) ponaklejane na tag, podmalowałam płynnymi akwarelami ecolinami i pochlapałam sporymi ilościami kawy. Następnie nałożyłam rozgrzany wosk i rozprowadziłam nagrzewnicą,wosk całkowicie wtopił się w papier - gazeta to bardzo chłonny materiał. Woskowany papier nie przyjmuje jednak zbyt wielu mediów, najlepiej sprawdzają się tu farby dedykowane do plastiku czy metalu. Do takich z pewnością należą farbki glimmer glaze. Bardzo dobrze rozprowadzają się po śliskich, niechłonących powierzchniach, a po wyschnięciu tworzą transparentną warstwę przypominającą lakier do paznokci. Doskonale nadają się do podmalowywania - podkreślania powierzchni pomalowanych wodnymi farbami, nadają głębię kolorowi.



Na blogu Mixed Media Place możecie zobaczyć inne inspirujące prace oraz zgłaszając własne dzieło, z użyciem glimmer glaze, wygrać voucher na 15€!



Jeszcze do jutra, natomiast, można zapisywać się na kolejna wymianę na blogu Collage Caffe. 
Tym razem pijemy Martini Bianco ;-)

3 komentarze: