2014/07/17

Czas na odkurzenie bloga. :-) Na dobry początek wspomnienie z sukienkowych warsztatów. Bałam się ich przeokropnie, ale zupełnie niepotrzebnie - dziewczyny były przemiłe, sukienki powstały PRZEPIĘKNE, a ja wyrobiłam normę mówienia za jakieś trzy miesiące i na dwa dni straciłam głos.
















a oto niektóre ze skończonych już prac :)
 Licho nie śpi                                                  Wiosanka

 Iwona                                                              Kasia

 Tusia                                                                Umbrella
Ewa


Zdjęcia mogłam opublikować dzięki uprzejmości Sylwii Bolesty, Lotty Słodkowskiej oraz Uczestniczek.


1 komentarz:

  1. Aguś, dziś wróciłam z tygodniowego, rodzinnego lenistwa, gdzie wreszcie miałam czas aby zrobić sukieneczkę razem z córcią. Emilka od dawna mnie o to prosiła. Rezultaty naszej wspólnej pracy już na blogu, zapraszam :-) i dziękuję jeszcze raz za fajną zabawę.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń